Annons:
Etikettscenarion
Läst 1256 ggr
tlover
2017-09-20 19:32

Är du förberedd för lördag?

Enligt vissa tolkningar av uppenbarelseboken i bibeln så har vi bara tre dagar till världens undergång.

https://www.nuntium.se/slapp-allt-pa-lordag-kommer-jorden-att-ga-sa-har-kommer-det-att-ga-till/

Nu får man ju tro på det om man vill men om TEOWAKI skulle ske på lördag, skulle du vara beredd?

l'm back

Annons:
tlover
2017-09-20 19:36
#1

Själv så skulle jag nog inte vara förberedd inför TEOWAKI på lördag. Mycket av våra prepp har gått åt nu när vi haft det lite mindre enkelt ekonomiskt

l'm back

papa-bear
2017-09-20 20:09
#2

det har varit tyst om det här, annars brukar ju virrpannor i USA vara ute i tid och otid med sådant här. minns förra gången då de intervjuade en snubbe som satsat hela sin pensionsfond på att trycka information, och när datumet gått och inget hänt, stod han där moloken och utan pensionspengar.

i och för sig har de ju en jättevirrpanna där borta som har en väska med knapp och koder som kan ställa till det, så vi får väl se om vi får se damernas linjelopp på lördag och herrarnas på söndag.

.m.m
2017-09-21 11:59
#3

Nix, jag skulle inte vara förberedd. Vad är detta för intressanta tolkningar som jag har missat? :)

Halvdansken
2017-09-25 16:19
#4

Jag överlevde. Igen. Hur gick det för er andra? 😃

Hatar cancer och älskar vårlökar.

tlover
2017-09-25 16:26
#5

#4 Fast det hela ska ju ta 7 år, det är bara dom troende som skulle ha tagits upp i Lördags och jag har inte ringt min mamma än

l'm back

Upp till toppen
Annons: